۱۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹

پخش «رنگ کودکی» و «ناناز و صندلی» در روز سلامتی

پخش «رنگ کودکی» و «ناناز و صندلی» در روز سلامتی

شبکه پویا با دو انیمیشن «رنگ کودکی» و «ناناز و صندلی» به استقبال روز سلامتی و روز جهانی بهداشت می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، انیمیشن‌های «رنگ کودکی» و «ناناز و صندلی» دو اثری است که شبکه پویا برای پخش در روز سلامتی و روز جهانی بهداشت در نظر گرفته است.

«رنگ کودکی» به کارگردانی الهام آشوری و به تهیه‌کنندگی مرکز پویا نمایی صبا با تکنیک کات اوت تولید شده است.

انیمیشن های روز سلامت

این انیمیشن کوتاه با هدف آموزش ابراز احساسات به کودکان ساخته شده است و در داستان این قسمت به مسئله نگرانی کودکان و ترس از دندان پزشکی پرداخته می‌شود.

راوی داستان که کودکی ۷-۸ ساله است در عین روایت ماجرای به دندانپزشکی رفتن خودش، به تعریف نگرانی و نمایش آن در رفتارهای خودش، مثال‌های ساده‌ای از وسایل و موجودات اطرافش می‌زند و این احساس مشابه را در مادر و پدرش نیز جستجو می‌کند...

انیمیشن های روز سلامت

او در انتهای داستان نتیجه می‌گیرد که چنین احساساتی در همه انسان‌ها به میزان متفاوتی وجود دارد ولی شیوه برخورد با آن متفاوت است و راهکارهای ساده و کودکانه‌ای برای کنترل این احساس به کودکان آموزش می‌دهد.

انیمیشن «ناناز و صندلی» کاری از دانشجوهای مرکز فرهنگی و هنری قم نیز با تکنیک تک فرم عروسکی تولید شده است. این انیمیشن تلاش دارد با استفاده از یک داستان ساده به کودکان نظافت و پاکیزگی را آموزش بدهد.

انیمیشن های روز سلامت

این اثر ساعت ۹ فردا سه‌شنبه ۱۸ فروردین و «رنگ کودکی» ساعت ۱۰:۳۰ به مناسبت روز سلامتی و روز جهانی بهداشت از شبکه پویا پخش می‌شوند.

کد خبر 2527560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha